Veebipoe www.ehemood.ee omanik on OÜ Ehe Mood (registrikood 12269084), asukohaga Tehnika 81-6, 10122 Tallinn.

Müügitingimused kehtivad www.ehemood.ee veebipoest ostja (edaspidi Ostja) ja ettevõtte Ehe Mood OÜ (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

 

1. Müügilepingu kehtivus

1.1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtiv võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.

1.3. Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.ehemood.ee.

 

2. Kauba- ja hinnainfo

2.1. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

2.2. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.

2.3. Kõik Veebipoes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

2.4. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest: Itella SmartPost pakiautomaat 2,72 eurot, Omniva pakiautomaat 2,99 eurot. Üle 100-eurose tellimuse pakiautomaati saatmisel transporditasu ei lisandu.

2.5. Kaubale on võimalik ka ise järele tulla kauplusesse Ehe Mood (Telliskivi Loomelinnaku poetänav aadressil Telliskivi 60A, 10412 Tallinn).

2.6. Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Ostja ja Veebipoe vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

2.7. Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.ehemood.ee.

 

3. Tellimuse vormistamine

3.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või ülekandega arve alusel. Veebipood võtab makseid vastu eurodes.

3.2. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

3.3. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

 

4. Müügilepingu jõustumine

4.1. Kauba müügilepinguga kohustub Veebipood andma Ostjale üle olemasoleva Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Ostjale, Ostja aga kohustub Veebipoele tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.

4.2. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 5 tööpäeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

4.3. Müügileping jõustub pärast Ostja tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.

 

5. Kohaletoimetamine

5.1. Kui tellitud kaup on meil laos olemas, toimetame selle Ostjale 3 päeva jooksul.

5.2. Kui tellitud kaupa meil laos ei ole, kulub tellimuse täitmiseks kuni 2 nädalat.

5.3. Kaupa saadame ainult Eestisse.

5.4. Kauba saatmiskulud kannab Ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

 

6. Tagastamisõigus

6.1. Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. Taganemisavalduse tüüpvormi saad täita siin: Ostjaga e-poes tehtud tellimuse teel sõlmitud lepingust taganemise avaldus.

6.2. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Ostja asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Ostja käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

6.3. Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille vormi leiab käesolevate tingimuste punktist 6.1. ning saata see aadressile info@ehemood.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

6.4. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.

6.5. Veebipood tagastab taganemisavalduse kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

6.6. Kauba tagastamise kulud kannab Veebipood.

6.7. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

6.8. Kui Ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood Ostjale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

6.9. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

7. Pretensioonide esitamise kord

7.1. Veebipood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale.

7.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Veebipoe poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.

7.3. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.

7.4. Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Veebipood ja Ostja omavahel kokku. Parandamise kulud katab Veebipood.

7.5. Veebipood ei vastuta Ostja süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hooldamise, hoiustamise või kasutamise tulemusena.

7.6. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile info@ehemood.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

7.7. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

7.8. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

7.9. Ostjal on õigus nõuda Veebipoelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Veebipoel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, Veebipood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, Ostjale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

 

8. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

8.1. Veebipood kasutab Ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Ostjale saatmiseks.

8.2. Veebipood edastab isiku andmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

8.3. Veebipood saadab Ostjale uudiskirju ning pakkumisi Ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui Ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-posti aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

8.4. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

9. Vaidluste lahendamine

9.1. Kui Ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile info@ehemood.ee või helistada telefonil 5563 2827.

9.2. Kui Ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

9.3. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

 

10. Vääramatu jõud

Veebipood ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.