Lepingust taganemise õigus

Teil õigus põhjust avaldamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates tehingu vormistamisest.

 

Toote vahetamine või tagastamine

Toote vahetamine. Kui tellitud toote suurus ei sobi Teile ning soovite toodet vahetada, on võimalik seda teha 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest. Kui meil ei ole võimalik toodet vahetada teise suuruse vastu, teavitame Teid sellest e-posti teel.

Toote tagastamine. Ostetud toode on võimalik tagastada 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest.

Vale või defektne toode. Kui toode ei vasta tellitule või on defektne, palume meid sellest kohe kirjalikult teavitada.

Juhul, kui soovite toodet vahetada või tagastada, saatke palun vastavasisuline e-kiri aadressile info@ehemood.ee, et kokku leppida tagastamise pakiautomaat või aadress. Toote vahetamise ja tagastamise eelduseks on täiesti kasutamata toode, millel on alles kõik etiketid ja muud saadetisega kaasas olnud dokumendid ning arve.

Toote tagastamisel ja esmakordsel vahetamisel kannab Ehe Mood OÜ tagastamiskulud, kui pakk oli tellitud Itella SmartPOST või Omniva pakiautomaati Eestis. Tooteid saab tagastada 14 päeva jooksul alates paki kätte saamisest ning klient kasutab sama SmartPosti uksekoodi, mida paki kättesaamisel või Omniva SMS-iga saadetud tagastuskoodi või sama pakikoodi.

 

Raha tagastamine

Lepingust taganemise korral tagastame teile toodete eest tasutud summa hiljemalt 14 päeva jooksul meile taganemisavalduse jõudmisest. Ehe Mood OÜ-l on õigus tasutud summade tagastamisega viivitada seni, kuni olete toote tagastanud või esitanud tõendi toote tagastamiseks üle andmise kohta postiasutusele. Raha tagastamiseks palume saata arvelduskonto number meilile: info@ehemood.ee.

Tehingust taganemiseks täitke taganemisavaldus, mille leiate siit. Kui pakk oli tellitud Itella SmartPOST või Omniva pakiautomaati Eestis, kannab tehingust taganemise tagastamiskulud Ehe Mood OÜ. Muudel juhtudel kannab tagastamiskulud klient. Tooteid saab tagastada 14 päeva jooksul alates paki kätte saamisest ning klient kasutab sama Itella SmartPosti uksekoodi, mida paki kättesaamisel või Omniva SMS-iga saadetud tagastuskoodi või sama pakikoodi.

Lugege tehingust taganemise kohta lähemalt müügitingimustest.